Monday, November 23, 2009

sEmaLam Yg aKu kEnAnG..

Salam, apa khabar semua??Harapnya sihat wal'afiat hendaknya. Sudah lama rasanya aku tidak menulis di ruangan ini memandangkan komitmen terhadap tugas yg sangat aku idam-idamkan selama ini.
22 Nov 2009 mencatatkan satu peristiwa yang pasti tidak dapat aku lupakan dalam hidupku. Satu detik yang bakal mencorakkan perjalanan hidup aku pada masa akan datang, mungkin...Semua terletak di tangan Allah S.W.T kerana Dia yang berhak menentukan segalanya.Bermulalah perjalananku bersama krew Melex Production ke UIAM Gombak.Kami bergerak ke sana dengan menaiki bas CFS IIUM bersama team rugby yang kebetulan akan bermain di UPM Serdang.
Inilah yang membuatkan aku terkenang masa lalu ku yang aku rasakan begitu indah sekali.Kenangan bersama rakan2 sepasukan hoki mewakili Sains Johor ke mana sahaja perlawanan yang kami sertai terutamanya SBP Kebangsaan 2007.
Sebaik sahaja tiba di UPM Serdang, alangkah terujanya aku pabila melihat sepasukan rugby memakai jersi SAHOJA..I was very excited at that time to tell everyone that's my school's team. I'm very proud of it n I saw my friend, Pumba was with the team. Actually, it's the team of Sains Johor Alumni.
Then, we continued our journey to Gombak.Now, I felt really excited to do my job as well as i can.We arrived there at 9.30 am, I guess.Lokasi penggambaran yang pertama diadakan di pintu masuk library yang agak gah itu..haha.Para pelakon sedang bersiap2 untuk scene pertama.Aku lak yang terasa debarannya kerana ini percubaan kedua aku untuk meluahkan bakat terpendam aku.Anyway, aku mesti jadikan diorang secantik yang mungkin dan mampu mencpta karektor dengan solekan yang diberikan.Itulah yang aku harapkan..
Basically, that's what happened in the early stage, where we were still finding the feeling and create a precious moment in every scenes.Luckily, everything went very interesting and it seems to me that I'll never forget the moments that we'd created together..To all the crew members:Alia, Aiman, Qiqie, Syahirun, Shahrun and the casts, Dian, Feqa n Afifi...congrats to all of you because the well done job!!Excellent!!!


Ni rak yang paling unik pernah dijumpai, di Kafe Evoke-salah satu lokasi penggambaran untuk scene yang penuh suspens..



ni last scene, lokasi nye kurang pasti..x kan nak gtau lak kan?? x best laa nnt..huhu


alamak, x selesa lah pulak pelakon I ni...meh kite tolong awak..


lega btol dpt duduk..pnt tol hari ni...


aku dan dian the actress..



this is 'the trio'..hua3!! da cam krew tgkap muat kot..keh3


a moment that i won't forget..never..all except me.

So, it's all in my own album of life that will be saved in my cereblum forever..
and ever!!hihi

No comments:

Post a Comment