Friday, November 6, 2009

Kini aKu diSiNi..

Salam.
Buat pertama kali aku pulang ke rumah muksu dengan menaiki komuter bersama
rakan sebilik.Hari ni kelas aku abis kul 12.45 tghari, klu x kls akj mmg akan habis kul 12.00 tghari.Disebabkan semalam madam de meeting kat PJ, maka terpaksalah kami ganti kls pada hari ini.Sebenarnya, ramai gak yang merungut dan x kurang gak yg nak cabut je..tp naseb baik diorang x sampai hati nak kecewakan mdm..alhamdulillah

Habis je kls td, aku speed terus ke dorm, dalam hati ni risau gak dengan sape la aku nak gi KTM nnt coz diorg katenye nak blk kul 12..luckily, diorg still kat dorm sdg b'siap2 dan dapatlah aku join diorg.Terima kasih kepada Fiza yang sudi menjaga dan bersama ngan aku sehingga ke KTM.Terima Kasih aku ucapkan kepada Yan, Dayah, Hajar and Fana yang sudi menemani sehingga ke Shah Alam terutamanya Dayah n Hajar.

Sekarang ni, aku dah tau laa camne klu nak balik sendiri lain kali.Insyaallah takkan sesat kat KL Sentral tu..hehe confident je..Anyway, homework tuk weekend ni ialah argumentative essay..actually untuk presentation tp kne wat draft/outline dulu.Masalah sekarang
aku x dapat lagi tjk yg best..camne ni??
tp Fiza de bagi satu idea yg not bad, ble dipertimbangkan..

ok laa..aku rse lbeh bek aku chow luu..kang jd pape kat aku sape nak tanggung??ko??
hehe..gurau je!!!



3 comments:

  1. pas ni blaja lak cmne nk g uitm shah alm..leh jmp aq..ngeh2

    ReplyDelete
  2. insyaallah..
    ko btau arr ble blk..
    nnt ley je kte jumpe klo aq x bz la

    ReplyDelete