Sunday, November 8, 2009

aNdAi BiSa kUunDuRkAn mAsa...


salam...Hari ni, sepupu aku merangkap adik Fazreen akan memulakan tugasnya sebagai cashier di KFC Extreme Park.Waa, memang betul2 membuatkan hati ini ditarik2 ke masa silam itu.
Tambahan pula, Restaurant Manager di situ ialah Sir Madi, yang pernah bertugas di KFC Alam 2
suatu ketika dahulu.Ehmm..it's sound good.
Rasa nak kje balk laa plak.Tp mmg de gak plann tuk cuti sem akan dtg, cuma mak cam berat jer nak bagi coz takut susahkan muksu plak.Ade logiknye gak kan.But still I want to work in KFC as I had experienced it before.Pada aku lebih senang wat keje yg kite dah tau..x buang byk masa nak belajar dr mula kan??Tp de baik gak cari pengalaman baru kan? remember that 'experience is a good teacher'??

NI gambar yg dapat aku ambil mse kat KFC tu.Seriously, this is my first time to come here..not bad and quite interesting.As you know, extremepark is one of the site for extreme sports such as wall climbing, skate-boarding and so on so forth.So, ble da abes kje je, ley la bersukan plak kan??sihat x??hehe


ni laa kaunter yang pernah menjadi tempat aku dulu...suatu ketika

Tadi aku temankan laa adik sepupu aku ni sempena first day kerje..dengan harapan dapatlah jumpe Sir Madi and kwn2 lme yg knl kat situ..Jumpe laa Kak Nani, Abg Nahar, Abg Lan Besi and adik Syim..aku lpe laa nme die pe..hehe
Tak sangka aku sbb 3/4 bulan kerje sesame dah cam dirang ngan aku..agak kuat ingatan tu yerk!!

Itulah cerita aku hari ni, memang terimbau kenangan lama dan Insyaallah akn kuingat segala ajaran otai2 terutama Kak Mudah, Kak Dira and Kak Zila..maceh kak!!!


No comments:

Post a Comment