Wednesday, July 14, 2010

JEjaK kASiH...


Salam to all bloggers...
Hari ni x banyak yg aku nak cerita..
just nak bgtau yang ak bru je chat ngan kakak angkat aku since Form 1 dulu..
lame tu terlost contact...ble dah dpt no aku 3 years ago[ i think laa..] , aku pulak change number coz number tu ade problem sket..

Naseb baik aku dah add die dlm fb..tu pun jenuh jugak cari..at last aku dah bg number bru aku kat die...jarak umo kitorg ni 5 thn laa kot..sbb mse aku Form1 dia dah Form5..
SMSJ menemukan kami..lupe nk bgtau..nama die kak Raja Farah

Comel x akak ni?? dah keje tau skrg..kat Jalan Tun Razak, Ampang. Kalau ade jodoh, insyaAllah kitorg akan berjumpe..cepat atau lmbt di tangan Tuhan..
Begitu cepat dan pantas mase berlalu....

Luahan hati...
rasanya baru semalam aku menjejakkan kaki ke SM Sains Johor....
Tapi kini aku di sini, CFS IIUM, PJ Campus..
usia beranjak tahun demi tahun..
hidup ku kini sudah lebih satu dekad malah hampir menjejak dua dekad...
Hidup yg sebenar baru shje bermula...
pengalaman demi pengalaman yg aku lalui mematangkan diri ini..
yang pergi tetap pergi..
yang hidup perlu terus berjuang..
demi agama, bangsa dan negara..

[tetibe aku bersajak plak kat cni.]

Anyway, aku nk gerak ke Johor jap agi...
nak balik kampung...maklumlah, cuti x lame rumah x dekat..
peluang yg ade jgn disia-siakan..
betol x??
haha~


No comments:

Post a Comment