Sunday, September 19, 2010

Salam Lebaran 2010

Salam to all bloggers~
Firstly, I wish Selamat Hari Raya Aidilfitri to all especially to my family members+relatives and friends from all over the world.

Actually , agak dah bersawang laa blog ni...hehe, sejak pulang ke kampung berhari raya pd 6 Aug yg lalu....almaklum saje lah...kat umah xde wireless or broadband..
Hari ni, aku baru je sampai PJ untuk amek final exam...sadis arr duduk umah lelame..haish, memang x study langsung..klu dah namanye CUTI jgn harap arrr...HARAPAN yg tinggal. B4 raya sibuk wat kuih, kemas umah, tolong mak masak dan sbgnye. Raya ke3 ade wat kenduri kat umah sempena Muk Su yang bakal menunaikan haji pada awal Oktober ini, InsyaAllah. So, busy laa saya time tu..merewang segala bagai..penat tp BEST sangat sbb ramai sedare dtg..time ni laa nak berkumpul reramai...meriah gitu..haha.

Nak cite sket pasal kenduri ni..Okeh, start dalam pukul 2.30 petang. Aku merangkap Ajk Dapur yg paling junior mmg rse something x smooth time serve mknn. Sume dah sedia kat atas meja [ makan buffet je..] TAPI....sup xde...Lupe nak gitau..menu hari tu nasi ayam hainan, mihun goreng and air sirap ais. Kelakar sungguh...wahaha~
Menu biasa jep tp mgkin sbb org dah jemu dan muak makan ketupat rendang kuah lodeh tu...mmg licin laa tetamu yg datang makan hari tu..nak dijadikan cerita, bukan setakat sampai petang je org datang TAPI sampai ke malam lepas maghrib tu pun ade lagi yg dtg...atuk2 sedare saya. Memang rezeki diorang laa ade lagi nasi ayam time tuh..kire dapat gak merase walaupun terlambat..bukan 2 kereta yg dtg tp 3/4 kalu x silap...Sedare saya semmgnye ramai yer..So kpd MY FUTURE Hubby, please get ready yea...cousins and anaknye pun dah berderet...sedia2 duit raye bebanyak okay~

Orait, habis sudaa cerita Raya saya....[wlaupun sebenonye byk agi nak diceritakan..] Now, I kena fokus study untuk final exam kali ni...matlamat saya nak dapatkan at least 3.8 InsyaAllah....masa memang agak singkat skrg so, redah je tapi mesti bijak dlm study planning..Saya YAKIN saya PASTI BOLEH habiskan study before ke Exam hall.

Okeh, gtg...nak tidur sat pastu mlm ni fokus study...mybe no post till the end of the last paper on 28th Sept 2010.


2 comments:

  1. GOOD LUCK AFIT!!! try dapatkan 3.8 seperti yang "dijanjikan"! =)

    ReplyDelete
  2. thanx a lot Mamek...
    you are the best Xperimenter!!!

    ReplyDelete