Tuesday, September 28, 2010

ekspresi diriku~



Salam untuk semua...sy sgt gembira hari ini. First, dah habis exam + SELAMAT TINGGAL PJ....
WELCOME TO GOMBAK~> hope the exam will be okay n the CGPA will not disappoint me. Now, I don't want to talk about the exam anymore...it is simply because there is no UNDO or REWIND in real life. Life must be go on.

selingan kejap> aku kesian betol tengok Chinta[ drama TV3]...memang **** abang dia.. lelaki tak guna, sanggup jual adik sendiri dan yang TERBAAEEK kesalahannya itu ditutup dengan konon2nya solat penuh lima waktu...fuhhh~ tp realitinya macam binatang...sorry kat mane2 yang terasa tapi tu luahan hati aku.


okeh2..cukup2 lah tu eh. Sekarang ni aku pikir nak cari keje nak cari keje. Motif??? cari income laa apelagi..hengat aku ni xde tanggungan ke?? skrg ni tanggung diri sendiri laa...even aku bukan lelaki tapi skrg ni sume bnde kene pakai duit. Lagi2, nak menuntut ilmu ni...sgt2 perlu ye duit tuh...expenses nk masuk main campus sgt laaa membuatkan sy manyak runsing wooo~ saving x byk mne...lame2 habis la klu x di top up. Klu ade penaja boleh laa...Financial kena ade back up untuk future...ape2 jd nnt senang sket. Ika~>sila pasang niat yang betul ye bile nak kje:D....bukan ape, ni just nak ingatkan diri spye tak hilang fokus.


saya sangat suka fotografi...ade rezeki nnt nak beli DSL and capture pic yg artistik + dramatik..

pen-off


2 comments:

  1. haha skang ni kat gombak ke katne ni?

    ReplyDelete
  2. skrg tgh cuti...bln 12 ni insyaAllah masuk gombak...he5

    ReplyDelete