Monday, January 17, 2011

Dah berangan...

Salam kepada sume kengkawan bloggers.
Ahad yang lalu, saya berkesempatan meng'capture' gambar2 menggunakan DSLR Canon...ngee~
Bukan saya yang punya tapi dia yang punya...haha
Itu lah kisah yang terjadi ; pertemuan dengan Cik Hidayah Sazali telah membuka peluang itu. Thanks a lot yea Dayah!! It was her idea..mengeksperimen DSLR itu but julung2 kalinya. Memang mula2 tu x cantik coz terlalu terang or gelap...setting nak dpt nak agak..byk kali adjust, try and error> then, baru puas hati dengan hasilnya.
Yang penting saya suka Dayah jadi subjek a.k.a model...ahaha~
Gambar2 tu x dpt tunjuk agi laa..tunggu Cik Dayah kita meng'upload' dulu yer..
Saya dah berangan dah nak memiliki DSLR itu. Tunggu bila lah dapat ni....saya tunggu duit jatuh ke riba je..ada chance memang grab je laa..kah3!!!
Okeh, saya dah puas melalut kat sini...nak sambung study..

p/s: sakit tekak + perit=batuk + selesema
dah macam belajar math> persamaan?? ye ke?? ah sudaa, aku dah putus wayar nih...

2 comments:

  1. hehe, klu nak make sure gambar itu sedap2, tgk metering dlm skodeng tuh,then bwu adjust iso, apecture n last skali bwu shutter...

    ReplyDelete
  2. haha..thanx cik asyraf sbb gatu mende tu..tp sy sgt2 bru belajar...shutter pun ntah yg mne pun x taw..:D

    ReplyDelete