Wednesday, January 26, 2011

aku dia dan kamu :)

nak jugak tunjuk gelang tu...nice arr..mmg best photographer saya nih..caya laa~

I love this pic..thanks Dayah...


suka betol laa nyorok2 nih..dah cam Hindustan daa:P


tengah dok memikir hal negara gamaknya...haha..candid baik punya~credit to Cik DAyah


tengah reply msg kwn..x ley blah Incik Rafiq di situ..


ni drama je...nak juga nyorok2 kat pokok..


ini gambar x sengaja tercapture...but nice arr..candid habis...


jauhnye menung?? teringat sape tu?? ehemmm2~


ini kerja Cik Dayah...ntah ape2 je reaksi muke time tu..berpeluh bagai..saya dah sunburn laa..sdey tau~


Cik Dayah x mau di snap gmbarnye...tp saya sgt lah excited..



ayuni dan saya...jumpa kat stadium kejjaapp je...rindu gilerr~


ini Rafiq dan kawan2nya..


Actually, ni sume gambar waktu SMAC CFS buat kat Stadium UIA ni...untuk event balapan dan badminton. Hope that I will own that DSLR too a.s.a.p and polish my passion...:D

2 comments: