Thursday, October 1, 2009

Waa..syokyer da abis exam!!

Salam..
hehe,cam x caya pulak exam dah abis.So, dapatlah aku b'cuti puas-puas lepas ni..bley la nak sambung raya balik.Raya kan sebulan..hihi
Hari ni aku just nak share satu lagu Indon terbaru kegemaran aku.Tajuknye Merindukanmu nyanyian D'masiv.Koran sume mesti kenalkan ngan band ni.Lagu -lagu diorang pon sekarang da mendapat tempat di hati peminat2 muzik hari ni.
Untuk pengetahuan korang,lagu ni menjadi soundtrack drama Sekar yang kini ditayangkan di tv Astro Prima.
Ni aku ada sertakan lirik lagu ni.Walaupun liriknye x laa panjang mne,tp mesej yg nak disampaikan mudah untuk difahami..So,dengarlah lagu ni dan hayati liriknya.Khas untuk korang,aku dah letak lagu ni dalam list my music tu.So,dapatlah korang dengar secara live gitu!


Saat aku tertawa di atas semua
Saat aku menangisi kesedihanku

Aku ingin engkau selalu ada
Aku ingin engkau aku kenang

Selama aku masih bisa bernafas
Masih sanggup berjalan
Ku kan slalu memujamu
Meski ku tak tau lagi
Engkau ada di mana
Dengarkan aku ku merindukanmu

Saat aku mencoba merubah sgalanya
Saat aku meratapi kekalahanku

[Interlude]

Dengarkan aku ku merindukanmu

Memang agak melankolik sket lirik ni..yg menceritakan betapa seseorang itu tidak bisa hidup tanpa pacarnya yang dikasihi.Wah,cakap Indon plak aku ni..hihi.
ok laa,nampaknya masa amatlah cemburu dengan kita untuk terus keep in touch..Maka,relakanlah pemergianku untuk kali ni..haha
Bye!

No comments:

Post a Comment