Thursday, October 1, 2009

sOk LaSt paPer..

salam....
Waa,seronok lak rsenye sbb sok da ble blk bercuti.
Qada' segala cuti2 rye yg aku terlepas dlu.
Yg paling best,esok last paper..subjek law-Islamic Legal History.
Mmg swejak dari sekolah dulu aku suka sangat belaja sejarah.Melihat bagaimana tanah tumpah darah ni membangun dari zero to hero lah kate orang tu..huhu.
Pada aku,bagus klu jadi seorang yang memiliki jati diri yang tinggi dan patriotisme.Yang tidak lpe pada jasa dan pengorbanan orang terdahulu demi mendapatkan kemerdekaan,Alamak!macam ahli politik lak bercakap..
Apa2 pon yang terjadi,kita perlu sedar bahawa kitalah harapan dan warisan bangsa,menjadi tunggak kepada pembangunan negara.
Nampaknye dah lari dari tajuk...haha
Tak pelah ,anggaplah itu sebagai selingan dan motivasi dari saya.
Sebenarnya,aku x de tajuk yang menarik unuk dikongsikan..
 


mungkin esok baru senang nak dapat ilham..
sape tau kan...
Hari pun dah makin larut walaupun bagi sesetengah orang masih muda..ceh,bermadah plak!
Aku ingin menjalankan tanggungjawabku di samping menyahut seruan Yang Esa..
menikmati malan yang tercipta untuk umat-Nya..
Semoga kita berjumpa lagi...




2 comments:

  1. ceh!! pape je..
    sbnnarnya aq nak tegor bleh x??
    aq rase sebenornya agak x manis kot klau ko nak ltak gambor pose ko kat tepi tu...

    huhuhu
    sorry..
    Klu gmbor rmai2 xpe kot

    ReplyDelete
  2. Owh, ye ke...
    X pe la t aku tukar..
    thanks 4 ur comment..

    ReplyDelete