Sunday, October 4, 2009

Ke mANa aKU....

Selamat pagi dan salam sejahtera buat kawan2 dan pembaca sekalian.
Hari ni aku just nak share pengalaman aku semasa mengikuti mak cik aku ke kedai perabot.
 Memang cantik-cantik semua perabot kat situ.Yang berasal dari kayu jati,cengal dan yang special bercorak batik pun de.Aku memang gemar bab2 menghias rumah ni.Kalau nak tahu,dulu aku pernah bercita2 nak jadi Interior Designer tapi nak wat camne,rezeki x de.

Mak cik aku memang berhajat nak beli set kerusi yang katanya dari Indonesia ni..Ade class laa,untuk duduk bersantai2 di luar rumah sambil menghirup udara segar.Ok laa, aku nak tunjukkan serba sedikit gambar yang aku ambik kat sane.






Ni gambar pasu2 yang cantik kat sane..





Ok,ni pulak alat muzik gamelan..kalau x silap la..Aku try gak ketuk2 alat muzik ni..nak dapat feel..hehe





haa..gong pon de kat sana..penuh dengan tradisi Melayu.







 At last,ni lah kerusi yang mak cik aku beli tu.Pe pendapat korang??
Set kerusi ni sesuai untuk minum2 petang sambil duduk membaca..Aku dah start berangan tentang rumah idaman aku.Aku dah berjanji pada diri aku yang aku akan design sendiri hiasan dalaman dan luaran rumah aku dengan nasihat pakar..orang kata, dari angan2 lah impian akan menjadi kenyataan.

Ok laa,kawan2.Aku rasa ada baiknye aku menyambung pembacaan aku tentang kisah New Moon tu.Kat rumah nanti ada dua buah buku lagi yang bakal menanti.Kalau dah beli mestilah kene baca,kalau x rugi la..
Pen-off.

 

1 comment: