Tuesday, October 27, 2009

gaTHeriNg KeCIL2aN..

Salam sejahyera buat semua teman dan kenalan yang disayangi..
Hari ni aku nak kongsi cerita ngan korang sume pasal gathering kecil-kecilan aku dan kawan2 sekolah lame dlu..SMSJ.
Ceritenye camni..kitorang jumpe kat BP Mall pada hari Khamis,22 Oktober 2009.Sebenarnya x laa ramai mne, cume de 9 orang je termasuk aku..Kitorang pegi main boling and then gi karaoke...karaoke adalah perkara yang paling best dapat isi mase lapang kat shopping mall tu, bagi kau laa..Nak tau x??sebenarnye ni first time aku main boling tau, and not bad+exciting cuz it helps n teach me to give attention+focus to the 

 game..


 ni laa kitorang selepas puas bermain yakni sebelum angkat kaki dari mall tu..




ni aku nak tunjukkan gambo kawan bek aku yang skunk ni tgh study kat UITM..
kami dah berkawan bek sejak dari form 4 lagi..knpe bukan dari form1??sebabnye kitorang dapat sekelas mase f4 & f5..mse form5 dorm sebelah jer..selaloo la doe lepak kat dorm aku..Rindu gileer saat indah itu..
ok laa..pas ni nak citer bende lain lak..
pen-off

5 comments:

  1. spe kwn bek ko yg kt uitm ue..asal aq cam peng jmp..femes e dy..huhuh..
    anyway..mmg bes a kwn ngn ko..aq windu time kte kt skola dlu..tydo sesme..kui2

    ReplyDelete
  2. hahha..x sgke aq ko ckp cam tu..bikin hati gua terharu beb!!!

    ReplyDelete
  3. hahha..x sgke aq ko ckp cam tu..bikin hati gua terharu beb!!!

    ReplyDelete
  4. bukan slalu nk tulis g2..skli tok 3 taun mgkin.haha..anway.thnxs my dear fren..huu

    ReplyDelete
  5. haha..pandai arr ko wat lawak ae..

    ReplyDelete