Friday, September 11, 2009

balik kampung!!!

Salam sejahtera buat teman2ku yang kini masih berada di dalam dorm mahupun di dalam bas,ktm,flight n kapal laut..haha
Aku masih kat dalam dorm.Plan ari ni,pukul 5.30 ptg ni aku kne kumpul kat depan blok A.
Ni la nak cerita sket kat korang.Aku jd one of the communities dalam peers group under Guidance ad Counseling Unit.Sempena bulan yg pnh dgn kberkatn ni, biro dakwah proposed untuk adakn program Jejak Terawih ke Masjid Putrajaya n Masjid Wilayah.Last week,first trip ke msjd ptrajaya, n this will be the second.Tp yg bes sbnonye sbb dapat mkn free...huhu..tp niat mst btol tau.Klu aku, aku pergi sbb aku first time nak gi sne.nak tgk gak tmpt and budaya owg kat tmpt lain.
Klu duk oversea lg bes wlaupun sdey la sket sbb x blk M'sia. Mse tu la dapat rgk cara hidup komuniti Islam kat sne..merasa gak beraya ke rumah duta Malaysia di sana. Berangan je kan aku ni..huhu.Orang kata,angan-angan akan jd impian kalau kite menuju ke arahnye..mungkin suatu hari nnt,aku dapat m'capai impian dan anganku,siapa tahu..
Aku eringin sgt nak lwt ke Masjid Al-Hambra di Sepanyol,cuci mata di tempat menarik kat Rom,Italy..

Alamak, da melalut pulak aku ni.Sbnonye aku nak cite pasal dak2 kls aku..Ari ni datang kelas sumenye hat dah kat umah dah..time bljo cam x dpt nak focus...hehe..termasuklah aku(walaupun balik ari Ahad).So, nak tgk x muke2 yg xcited nak balik kg tu?haa..ni la kwn2 aku.



Ni gambar Farhida and Aida..



yg ni plak,gmbr Shahira ngan Nadzirah..contol cunn!haha..gurau je!



last but not least,tiga orang dara pinggitan,ceh perasan lah korang!hihi..dari depan tu Sabrina,Syarmila n Liyana..

Ok lah,nampaknye mase mencemburui kite..Pas ni klu kat kg jarang2 la aku nak blogging..makklumlah,orang kg..

k see you n take care!

3 comments:

  1. mana muka aku..??..
    hahaha.. ika, kalo senang, pergi kat setting, then pop-out windows utk comment nie..
    sng sket.. ngehehe..

    dah ade blog la org tuuu...huhu..

    ReplyDelete
  2. kiter xpndai la..
    dh cri.. tp xjmpa..
    ajar r...

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete