Friday, September 11, 2009

Akhirnya,aku keseorgn..

huu..ssob3
agak sedih la.Dormates sume da balik.Tinggal la aku di sini keseorangan.I'm alone!
Ntah la.Camne nak balik ni.Tiket ari Ahad,esok..Jap lg aku nak tepon muk su la.Surh die amek.Cuak lak aku nak tido sorg2 dlm dorm ni mlm ni.Zati da pesan awal kat aku.Die kate,"ko jgn la berani2 wei".So,paham2 je la mksudnye tu.Tp bln ni kat bulan pose,yg mne sume syaitan dan iblis dipenjarakan.Mlm td,balik dr jjk trwhk aku terus amek bju kat dobi.Punya lah banyak baju aku,ye lah dah namemye pon nak dobi kn..mesti la byk.haha..

Kepada sahabat2ku,yang berada di perantauan atau di semenanjung,Sabah n Sarawak-
saya di sini ingin mengucapkan Selamat Hari Raya,maaf zahir dan batin.


tu gmbo mse kat dalam kelas..lecturer lom masuk lg..tu candid tau!
bese laa,naluri remaja..nak publisity saje.

Ok la,aku nak pi menunaikan tggungjwb pd diri lak.kemas baju,buku dan segala bagai lah..kang x pasal2 t'tinggal niaya aku x belajo kat umah.

Ok,take n see you!

No comments:

Post a Comment