Thursday, June 20, 2013

Kem Motivasi Minda Super Smarts

Kem Motivasi Minda Super Smarts, 3-5 Jun di Nur Laman Bistari, Ulu Yam
Venue : Nur Laman Bestari Resort, Hulu Yam, Selangor.
Date : 3rd-5th June 2013
Organiser : Smarts Coach


 Barisan fasilitator Kem Motivasi Minda Super Smarts

Aku dan kak long kawasan...otai kan? Nak kitorang jadi fasi adik2 lagi? bole xde hal laa
kompem adik2 balik tak bole tido hahahahahah

Kak Dell Teknologi bersama adik2 Smarts


Inilah saya...apa gaya pun sya tak tau...tudung pun dah senget duk layan si adik2 nih..xpe saya suke sgt2. :D

 Kumpulan Dynamic


 Aduhai kak Anise yang berumur 25 tahun ni....sweet sangat...hihhi

Dah cam Next Top Model je gaya mereka....rupa? ade laa....bakat? 98% bole tahan...IMPIAN? tepuk dada tanya hati...

Peserta lelaki KMMSS Jun 2013


Peserta perempuan KMMSS Jun 2013

 Kak long bersama adik2 kumpulan di bawah pimpinannya

 Kak Long Kawasan cuba menceriakan muka yang ketat...hahaha gurau jer kak long...





Group Dynamic dan Green Ultra ber'kakak' fasi kan saya...haha nasib diorang la dapat fasi cam saya..haha
Yang plg comel kegemaran saya >> adik Alif dan adik Adam


Sesi dalam dewan...nampak cam khusyuk jer sume yer..hehe


 Cikgu Abu menjaga checkpoint Explorace bersama Kak Long Kawasan dan Kak Ain Hazira
[amboi....nampak santai sangat diorang ni...untung laa jage checkpoint bertiga...yg amek gambo ni haa terlalu kebosanan sampai sini kaki berjalan]


 Last day ada session dgn Dato' Fadhilah Kamsah....sayangnya saya x sempat bergambar dengan beliau. 
Maknanya mesti ada lagi pertemuan...huhu InsyaAllah


 Si kecik bersweater biru tu anak coach kami

SirN sedang beri taklimat sebelum kami semua mulakan pengembaraan

Semua yang masuk hutan wajib dicalit mukanya dgn cat...part ni yang plg aku suka...bab2 menunjukkan kreativiti dan seni adalah favourite aku..hahhaa


Warming up session bersama Cik Bro yang paling kelakar...teloq teloq


  Reaksi sebelum bermula jungle trekking



No comments:

Post a Comment