Saturday, August 28, 2010

Flashback....Palestine Week10

Salam buat semua teman..akhirnya, aku berkesempatan untuk mengabadikan satu lagi kisah aku di ruangan ini. Palestine Week merupakan antara program atau event yang aku in-charge bagi pihak PEERS di PJ Campus.



Okay lah, guys and girls...nak dipendekkan cerita, lelaki dalam gambar di atas ialah Khairul Fahmi, Program manager. Pada hari first yg mana sepatutnya booth kami dah terpacak dlm AMF HALL tu, terpaksa kami batalkan hasrat itu memandangkan keadaan tak mengizinkan disebabkan oleh Martial Arts Exhibition. Seyes, memang aku bengang+stress masa tu...down mood aku tau..elok2 dah semangat giler terpacak kat depan AMF pukul 7.50pg tetibe lain pulak ceritanya..Fuhhh~sabarlah hati..tambah2 pulak si Fahmi ni tak muncul2..aku call x angkat, call Rafiq, President Peers a.k.a roommate dia pun x angkat jugak...sah2 dua2 masih berselimut lagi. Then, dalam pukul 8 lebih tu[ x hengat aku...] datanglah Fahmi ke tempat di mana aku, Dayah dan Adibah bersemayam..[wahaha] Yang kelakarnye bile aku ingat bailk, mase tu si Fahmi mesej cakap sorry coz lewat, tapi aku reply x yah datang...actually, aku agak tertekan tp x terniat nak maksudkannya...sebab aku tau dia x amek hati..[tp kalau ko amek hati pasal tu, sorry tau!!!]



Nak tau ape benda kat atas tu??? tu lah game Jumbo Pencil, salah satu games yang ade kat booth kami.

Berikut adalah foto2 yg sempat diambil semasa booth dibuka...saksikanlah
[2-6 Ogos 2010]






Ape2 pun, at the end aku happy kerja ngan budak2 ni baik 1st year mahupun 2nd year. Dari first meeting sampai penghujungnya, walaupun ada konflik dan sebagainya tapi Alhamdulillah dapat juga aku handle bnda ni dgn sebaiknya...x lupa kpd my partner yang byk beri support n idea2 mengarut..haha, aku gurau jep:D

THE END



p/s: aku mmg x nak cite bbyk psl mnde ni..dah basi tapi consider ni sbg memori aku pada PEERS....
dah nak tamat mase kat CFS ni byk yang aku kenangkan...

2 comments:

  1. aku baca entri kali ni, rse macam best gile! tapi mesti penat an?

    ReplyDelete
  2. huhu..x sangke ade org nak bace..
    best sgt tp agak penat sket laa...
    first time in-charge ni..kne pastikan sume ikut plan..yet i'm still learning.

    ReplyDelete