Wednesday, August 25, 2010

3 2 1..action!!!




salam sejahtera buat semua rakyat malaysia. hari ini saya diberikan peluang, ruang dan kesempatan untuk menulis dalam ruangan yang saya kira sudah setahun lebih saya cipta.

Kali ini saya ingin bercerita tentang perihal SETEM. Bukan kerana saya suka mengumpul setem tetapi kerana saya baru sahaja menonton filem SETEM arahan Khabir Batia semalam. Memang terBAEEKK arr filem ni> shot yg menarik, setting dan juga lakonan mantap para pelakonnya sendiri.
Antara pelakon yg membintangi filem ini ialah Afdlin Shauki, RAshidi Ishak, Que Haidar, Vanidah Imran, Bront Palare, Sathya, Harun Salim Bachik dan Aziz Satar.

Setem diperlukan apabila kita hendak menegpos surat. Setem terdapat dalam pelbagai jenis rekaan dan motif unik dan menarik sehinggakan ada antara mereka yang mengumpulkannya.









Actually, x banyak yang aku nak cerita pasal setem ni..aku saje je nak wat post baru memandangkan sume orang dah update blog diorang , aku jadi jeles...hehe..ntah pape je aku ni..

aku nak hilangkan stress and nak bagi kepuasan pada diri aku sbb hampir sebulan lebih ni aku TERsangat lah BUSY dengan segala macam program and assignment...fuhh~tinggal satu je lagi Assignment Consti yang aku n groupmates kene submit before 31st August 2010... Ini bermakna, selepas Merdeka, aku betul2 merdeka dari assignment...cehhh, berangan je la..pasni aku kene fokus pada EXAM ONLY...

Kawan2, doakan kejayaan saya dan juga kita bersama....especially kepada semua LAW STUDENTS CFS IIUM~> GRADUATING STUDENTS

No comments:

Post a Comment