Tuesday, February 8, 2011

Tolong Ingatkan aku....

Hari ni aku dah buat TEST 1 MLS jam 9 pagi. Aku entah kenapa memang x dapat full study all the cases and notes. Malam tadi ngantuk sangat sampai tertido pukul 11.45 dan aku buat alarm pukul 12.30 tp macam x hengat laa ade off ke x alarm tu...sigh~
Sedar2 dah pukul 6 pagi dan belum azan lagi. Sambung la bace pasal Delegated Legislation sebab takut ditanya tapi nyesal x bace...tu pun mate nak kasi katup...adeyyy~ Dah tu aku mandi lepas terjaga dr tertido tatkala membaca slps solat subuh...10 minit ag pukul 8. Perut sudah lapar sbb mlm td x dinner.
Nak jugak breakfast pg tu dengan niat duduk smbung bace. Dari mlm td da terniat nk bace case Shaikh Abd Latiff tp terlupe nak bukakk....HAH!! amek kau, keluar dalam exam...Re Maria Huberdina Hertogh pun camtu gak...
Seyes aku tak tau nak jawab pe untuk 'legal fiction' sbb aku x paham laa soklan tu. Lagi satu 'salient principle' dalam case Pahang Consolidated.
Aku kena fokus lebih pas ni...yg pasti test ni mmg han cuuss!!!
:(

No comments:

Post a Comment