Saturday, February 26, 2011

One of MY WISH


Ahad, 28 Februari 2011.
Lokasi: Seksyen 17, Shah Alam.
Mood: berangan

My wishes are a lot.
But this is one of them.

I WANT TO WATCH THEATER AT ISTANA BUDAYA...

haha..bagi korang ni mungkin wish yang sangat senang untuk ditunaikan..
tapi not for me..
why??
consider my free time, my other commitment, nak pegi ngan sape...
maybe belum ade rezeki lagi kot...
nak tunggu orang ajak saya pergi kot...
ke nak tunggu betul2 free and available..masa yang sesuai ~> tapi bile eh? NO answer..

Aku nak sangat tengok teater.
Sebab nak tau dan rasa sendiri kelainannya..
live performance oleh para pelakon yang very talented.
Now showing kat IB tu teater yg rasenye mmg nak sangat gi tengok..
tau tak ape??
tak tau?

TERIMA KASIH CINTA

Aku tertarik sebab..ntah...tetiba ter'jiwang' kot...
sebab teater ni teater muzikal..
tu laa yang best kot..

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Ni cerita lain pulak..
aku baru hari ni dapat duduk depan tv sesantai mungkin tanpa pikir kerja yang berlambak..
hari aku baru dapat keluar dari kepompong kampus..hahaha
setelah sekian lama bertapa..
kali terakhir balik umah masa Chinese New Year..

Ok, aku baru je lepas tengok trailer movie Hikayat Merong Mahawangsa.
Bagi sesape yang minat bab2 sejarah melayu dan sejarah dunia ke..elok laa tengok cerita ni.
It is also good for young generation to watch this because it will help you to know and understand about life.
Nak tengok gambar , sila klik sini...

Aku tak tau sangat cerita ni tapi aku dah try baca kat sini.
Filem ni buah tangan dari KRU STUDIO.
Memang wa caya sama lu laa bro..
Yang best dalam filem ni ade pelakon luar negara...kos jangan cakap laa berapa banyak..
Yang penting pasaran antarabangsa menjadi target utama...ye laa sebab guna 70% bahasa omputih dan 30% bahasa Melayu.
Aku bangga dengan usaha tiga beradik tu yang bersemangat tinggi nak naikkan martabat perfileman Malaysia ke persada dunia.

Tak banyak masa..ade hal..gtg

No comments:

Post a Comment