Wednesday, February 23, 2011

sure damn!!!



i am moody rite now..
after finishing my BM presentation..
sad and really disappointed about it..
maybe i should say this to myself:
'serve you right! for not taking serious and be well-prepared before the time's coming..'
and memang lepas tu aku cam regret gilerr sbb aku tau aku boleh buat better than that.
lately, sume bende serba kelam kabut dalam hidup aku..aku rasa macam banyak yang kena fix kan balik..adjust this and that...and correct myself for sure...

on the way back to mahallah, i talked to nana..i want to spill what i feel that time..and i need someone that can help me, motivate me!!! remembering asmaa and text her but cannot meet her a.s.a.p~ and the tears is rolling down my eyes...Ya Allah, give me your GUIDANCE~

dan sampai je bilik....dok cari stick hoki and ball..dribble it, push it just to ease myself...but still that cramp masih terasa..Oh Tuhan, ujian ini sangat menduga diriku...sakit itu memang menyeksakan batinku...nak lari laju tak bole lagi...malam ni punya friendly game tak tau laa..aku pergi je seperti yg diarahkan..kalau main pun maybe x dpt lame kot..tengoklah camne nnt..




dalam bilik still crying bout that...and then muhasabah diri...kenapa aku jadi camni? aku ada masalah bab2 present ni, so aku kena cari solution to overcome this...and i decide not to feel down anymore, enough is enough...life must be go on..it is not the end anyway..after this, ada lagi group task which need to be settled. Aku percaya, apa yang buruk terjadi dalam hidup aku mesti puncanya dari kesilapan aku sendiri..mungkin ada dosa yang aku tak perasan...and i have to fix that..



dan mungkin aku lupa SIAPA AKU, SIAPA DIA
kekadang memang kita sibuk pikir hal dunia dan terlepas pandang benda ni...insan memang bersifat pelupa...harus sentiasa diberikan peringatan..mungkin kerana aku sudah jauh dengan-NYA maka dia mahu aku INGAT pada-NYA...ZIKRULLAH...

aku akui, aku belum cukup matang
belum cukup baik
baik dari segi agama
aku mudah leka dan lalai...
justeru sahabat2ku...pimpinlah aku ke jalan-NYA...
bimbinglah aku untuk terus berada dalam rahmat dan kasih sayang-NYA..



tulisan insan yang celaru,

No comments:

Post a Comment