Saturday, January 9, 2010

bAcK tO sCHoOl...

Salam...
Actually aq bru je balik dari Kluang~SMSJ yg sgt aku sayang+rindu+terkenang...wakaka..
Kisah bermula pada hari JUmaat, 8 Jan 2010...aku bersama Qawy menaiki bas ekpress Seremban-Ayer Hitam pada jam 10.15 pg.Dipendekkan cerita, aku tiba di SMSJ pd jam 4 ptg (lbey kurg le) ~ yg dihantar oleh mak Qawy..
then, jumpe la ngan Ckg Najib a.k.a coach hoki+ckg sejarah..aku lambai2 la kat die dr jauh..dengan harapan die perasan aq..hua3..akhirnya, berjaya gak...ckg pon dtg ngan skuternye..katemye," saya ingatkan awak form5.." ~waa, awet mde arr aq..ngeee~
borak punye borak, sampai la ckg bla, nk wat backdrop ktenye..bese arr ckg tu..x habes2 ngan seninya yg tersendiri..pastu, gi ronda2 n jumpe Riki, Dina n Salmi..join diorg laa plak..

*8.00 malam
Sesi JPA-MARA bermula, disusuli sesi Interview.Sesi ni handle oleh Falah, Zaidi n Akhmal.
I think, this slot was full of laugh and can see each face was having fun..maybe it's because Falah did a good job..credit to FAlah!!! And the most interesting was, we had the chance to be the panels of mock interview for the juniors. I gave the topic of discussion that was, 'hubungan diplomatik Malaysia-Singapura:retak menanti belah'. A very precious moment actually...

*9th Jan 2010, 8.00 am
Pagi yg indah~walaupun lapar senonyer..kitorg gerak le ke kantin, dengan harapan dah dibuka n dapat le kitorg mencekik pagi tu..BUT, it's nothing..lom bukak g..OTW nk bkak..
pe lagi , terjah le ke dapur..tnye pe je yg de nk mkn..sosej de,nasi goreng 5 minit gi.memandangkan kami kejar masa, so terpaksa la tapau je sosej..!~yg panas

Ni gambo2 mase program dijalankan...



they are the juniors~form5+SPM candidates 2010

ni waktu slot asasi...bersama saya, but Falah have something to add.


These are the girls..


ni le aq..sedang berkata2..kah3..



the closing ceremony..handing a bag of gift to Mr. Razak~GPK Kokurikulum

the facilitators~from left: Aziz, FAlah, Qawy, Zaidi, Akhmal, Amin, n Faez.


the facilitators from sisters~except Muhammad...haha

we are the Experimenters~go go jiayo!!!

So, sesi kemuncak itu tamat pada jam 1.00 tghhari...setengah jam diperuntukkan untuk sesi fotografi bersama faci n ckg Razak...pics bi amek dlm Fb je...byk giler komen menarik..mmg BEST GILERR!!!

*2.00 pm

kami pon balik ke Sick Bay~tmpt penginapan semalaman~ngee
solat zuhur dahulu before gerakan pulang ke destinasi masing2 bermula..yg dah siap berkumpul kat depan Surau Al-Ehsan dulu, termasuklah aku..5 minit selepas bergambar..aku baru teringat yg fail aku tertinggal kat Sick Bay, mati laa aku klu nak amek blk~sbb de assignment n xcuse letter dlm tu...poyo kn?? nak tak nak, terpaksalah meNAPAK ke hostel semula..wakaka..padan muke aku..exercise arr sket..


kat sini laa kitorang menunggu yg len..posing habis arr korg!!~ngee


sempat gi nak bergambo ngak pak guard nih..haha, sporting giler pak guard nih..hehe

Nampaknye sampai d cini je laa pertemuan kite tuk kali ni..ada jodoh kite jumpe lagi..moge panjang umur sahabat2ku..n gud luck+all the best!!!


No comments:

Post a Comment