Tuesday, January 26, 2010

MAlaM ItU sAtu....

Salam sejahtera dan salam 1MAlaysia buat semua yang mengenali diri ini. Coretan kali ini berkisar tentang seorang insan yang menghadiri satu makan malam yang 'grand' atau lebih dikenali sebagai Law Annual Grand Dinner and Mock Trial 19/10. Pada 22 Januari 2010 bertempat di Dewan Majlis Perbandaran Nilai(MPN), majlis bersiaran secara live dibawakan khas oleh Melex Society. Majlis bermula kira2 jam 8.30 malam yang mana acara yang paling glamour iaitu RED CARPET, dimeriahkan lagi dengan kehadiran dua orang pengacara jemputan yang serasi bersama~Fiza n Syazwan. Mereka ditugaskan untuk menerjah para tetamu yang hadir ke majlis terebut.


Di sinilah kita dapat melihat dan menilai kematangan para tetamu yang hadir dalam berfesyen mengikut tema yang ditetapkan oleh pihak penganjur iaitu Black and Red Masquerade.
Malam tampaknya begitu meriah dengan hadirnya sang Merah dan Hitam dan apa yang menarik lagi ialah tentang acara pembukaan~opening ~bagi Mock Trial yang saya rasakan berjaya memaparkan satu simbol yang sangat artistik..wah, berimaginasi tinggi nampaknya pengarah kita ni ye..





Gambar ni diambil dari belakang pentas oleh krew Mock Trial. Warna putih menjadi simbolik kepada kematian, bermakna pelakon2 menjelmakan diri mereka sebagai roh masing2.
what should I comment about the Mock?? As i had been working in the team from tthe beginning, i think it was successfully done. As a make-up crew, I would like to say this to all members of the crew, "good job guys, excellent!!"


Ramai VIP yang hadir termasuklah barisan tenaga pengajar dan penasihat MELEX sendiri.

Alia~co-director a.k.a scriptwriter, byk berkorban masa demi menjayakan Mock Trial ini yg aku pasti menjadi satu daripada seribu impiannya. Aku juga memiliki satu impian yg aku mmg nk sangat aku realisasikan kelak..aku ingin menjadi director musical theater and hope that i can own such a grand studio for jamming..my next plan b4 or after graduating is entering guitar or keyboard class..what a wonderful imagination!






And this is me at that night..sje je nak melaram malam ni..setahun sekali pe salahnya kan??
Perempuan mmg ske bergaya and need attention..so why not we try to be different and creative in fashion???as long as it is not contradict to the Syariat..

These are some pictures of the crew members...sweet moments




so, this is what actually happened to me during the night...mybe the next event be such great than this..Insyaallah..

No comments:

Post a Comment