Thursday, December 31, 2009

kERaNa NafSu...


Salam sejahtera buat semua teman...Malam ni rase mood baik je, maklumlah esok nak balik kampung.
Aku pon tak tau npe aku excited GILER nak blk ni...haha
ntah pape je kan..
Tiket dah beli dah..sok aku balik ngan Zati pukul 10.30 pg dari Seremban.
Alamak, aku dah terkeluar dr topik nampaknyer..

Back to my title of post today..
Nampak hangat kan??
Istighfar laa bbyk ye klu korg pkir aq nakcite yg biru2 tu..
Aku sebenarnye nak recommend kat korg tuk bace satu buku ni..[lihat gambar di atas]
Wo Ai Ni Allah bermakna I Love Allah in english...
Berkisar tentang seorg gadis Cina berusia 14 thn yg baru saja kematian bapa yg amat disayangi..
keluarganya tidak mempercayai kewujudan Tuhan, mereka ialah ateis. Tetapi Allah telah memberi hidayah kpd bapanya melalui mimpi tentang Tuhan.
NAmun, die masih tidak ketemu dengan jawapan2 kpd soalan2 yg ditanyakan kepada ahli2 agame naik Islam, Buddha mahupun Kristian. Gadis itu sering menemani bapanya ke mana saja, lebih-lebih lagi saat bapanya mahu mencari Tuhan.Namun, si ibu sgt marah apabila mreka berbicara soal TUhan, krn dia sememangnya tidak percaya akan itu..Apakah yg akan terjadi kpd gadis itu setelah ketiadaan bapanya??
Dapatkah dia menyambung hajat bapanya untuk bertemu Tuhan??
Adakah bisa dia menemukan NUr itu saat dirinya terbiar??

haaa, kalau nak tau kesudahannya...tunggu pe lagi??
bacalah...
ops!!! lpe lak nak gtau..hrg murah je..dlm RM17 je...

Selamat Membaca!!!

No comments:

Post a Comment