Wednesday, December 30, 2009

ke garisan..1 2 3!!!!

Salam, hari ni aku dah siapkan dan dah pun hantar assignment FIM-Deviant Teachings.
Yg best lagi kls komputer hari ni xde, so ble lunch awal and settle ape yg x settle gi. Habis je assignment tu, haa dapat lagi satu kje baru- case briefing tuk subjek GPL1. Quite difficult i think bcoz we will be assessed individually. We have to present it and put also writing.
Esok dah masuk 2010. Hari ni kne wat flashback or muhasabah diri sebelum melangkah ke tahun baru. Azam aq tuk tahun ni adalah mendapatkan pointer 3.35 and above. Insyaallah akan aku tunaikan demi mak dan ayah. Dan satu saja yg ingin aku lakukan sejak detik dan saat ini ialah menjadi anak yg lebih mementingkan keluarga..kini aku sedar bahawa aku berada di sana atas berkat doa org tuaku.Jadi, aku kenalah berikan sesuatu yang bisa menyenangkan hati mereka.
Aku belum beli tiket lagi ni..petang ni lps abis je kls arab , aku nak ke LTD tuk anto report.Then, aku straight pegi beli tiket..klu x kempunan laa aku..huhu.

Ok laa, nak solat zuhur. pastu nak gi kls arab..lmbt sket laa gi kls ri ni..x pe2,ustaz aq bek..ustaz Sudan..

salam

No comments:

Post a Comment