Friday, November 26, 2010

Update laa....sket je~

salam to all bloggers..
hari saya kembali ke laman ini buat seketika
biar seketika namun masih berbisa...
haha
betul ke tu??
aku pun tak pasti...

memang cuti ni sangatlah bosan tapi naseb baik aku dapat tengok dua edisi sukan....
ya, almaklum sajalah...saya ni agak bersemangat kesukanan dan patriotisme.
Wajar ada dalam diri setipa insan tau...contohilah saya..hahaha~

Stress???
awak stress? saya pun stress.. x pasal2 nak stress...saya x nak cerita kat sini....biar saya rasa dan biar saya atasi....hidup kalau xde cabaran bukanlah kehidupan..betul x?? Sedangkan nabi yang dijanjikan ke syurga itu pun masih diuji dengan pelbagai dugaan dan cabaran...
jadinya, kenalah sabar...xde masalah, cool je...boleh ke?? take time to ponder okey~

Okey lah, saya x bole lelame sangat ket sini. InsyaAllah, bile ade kesempatan nanti saya akan tukar template ni...lagu kat sini adn gambar2 terbaru saya...wassalam~


No comments:

Post a Comment