Friday, June 17, 2011

DIAMOND RING


Today, Kak Shida, Jurina and I went to KLCC cuci mata lepas tutup booth kat Brem Mall Kepong. Seyes, aku agak moody today. Bengang aku asyik kena perli je. Takpe2, be positive. They want me to change and be a better person, full of confident and fearless. Niat di hati nak blahh je arr. Diorang jalan ke Habib, aku turn another side. Asal gitu? rasa menyampah...bengang aku, kecik hati sket arr diorang perli aku. Lepas aku hilang dari pandangan diorg, Kak Shida hantar mesej kate diorang kat Habib. Aku nak balas, SO what?? Tapi x jadi nak send..terasa kurang ajar x kenang budi plak kan...dan aku patah balik jalan ke Habib bertembung ngan diorang..Thank God aku x jd send that msg. Lain citenye nanti.
Layan je laa. Ikut diorang masuk kedai ap tah jual stone like Agate, Moldevite and Turquoise. Stone with energy katanya. Jurina suruh aku pegang one stone tu and rasa apa. Aku x rasa pape pon...haha. Then, ade satu batu tu dari Meteorite tau, that one mmg aku rasa ade vibration bile genggam and Jurina kata batu tu mmg strong. Aku yang moody td rasa release sket arr..energy from that stone kurniaan Allah SWT yang diberikan dalam bentuk semulajadi.

Keluar dr kedai tu, masuk ke HABIB. Cuci mata ngan diamond rings with promotion and discount. Walawey, bukan cikai2 yang aku suka tau..yg gambar tu rm 52k. Ade discount pun aku x bole amek sekarang. Suka gilerr that design. Ohh, kalaulah aku datang ngan bf [ x best2, ngan tunang or future hubby] sure aku cakap ngan dia, "Bie, I nak ni jadi wedding ring I" or "Bie, this is my anniversary present kan?" ngeh3~ Daa..tercekik dia..Lain rasanya tau bile ko dapat pakai that ring worth a BMW or Mini Cooper..on your finger plakk tuh..fuhh~ Sure time aku kawin nnt aku nak org Habib design special tuk aku~>wedding ring tau...It will become true dear~aminn.

No comments:

Post a Comment