Saturday, December 3, 2011

Welcome to the CLUB!!!


Assalamualakum pembuka bicara...
Alhamdulillah, hari ni aku dapat bagun awal dan teruskan niat yg tergendala sekian lama..berjogging pada pagi Ahad yang dingin nan indah...alamak, bermadah pulak aku ari ni..
Mood baik...And aku hadiahkan diri aku ridah yang pertama dalam usia yang baru menginjak 20 hari ni. Orang kata, kalau hari dimulakan dengan sesuatu yang baik, insyaAllah akan baiklah jadinya untuk hari seterusnya..mudah-mudahan, aminn...

So now aku nak buat wish list; what i want to achieve, to have in this decade starting from NOW!
  1. buy a car
  2. umrah/haji with parents
  3. renovate house
  4. buy a shop/house for rent
  5. new phone..
  6. yang ni paling aku x sabar....holiday with friends in oversea..Asmaa, Afiqah and Husna..1st trip to Australia ok??
  7. vacation with family...family day kat mane2 resort, buat barbecue sume aku yang sponsor..ok x?

Cinta? pada umur yang baru laa orang kate nak matang tu....aku rasa cinta tu biarlah Allah yang tentukan..kalau orang tanya aku penah couple ke x? Sumpah mmg x penah..yang official laa...[bajet hott jep!!!] crush tu biasa laa kott..sume orang penah kan... Yang betul2 tu yang ade suspens nak tunggu..haha!!! Ika, dont imagine until u got headache yea~..

Yang penting, sekarang ni degree ni kene habis kan sampai konvo...and biz is still on even while study..people just study BUT i do BOTH...I'm sure I'll be SOMEBODY after graduation...my destiny is not the same as the others..so as to the journey it takes to get there!

p/s: esok nak tgok Ombbak Rindu with Asmaa...now kene study transac dulu...bye2!

No comments:

Post a Comment