Monday, March 22, 2010

RESULT DAH KUAR!!!

Salam to all bloggers!!!
agak lama x blogging sejak beberapa minggu yang lalu..Masa tgk result online ari tu x sempat teman nak ngabokan pada kome sume pasal result teman..Alhamdulillah, result teman ok je dan x lari jauh dari expectation teman..nak tau dapat berapa?? teman jawab ye~ 3.404 je tapi teman bersyukur sebab result kali ni lebih baik dari yang lepas..ade laa peningkatannya..
Plan teman tuk sem akan datang sudah tentu akan teman aturkan sebaik mungkin supaya perjalanan hidup teman di sana lebih teratur dan terancang. Hal ini kerana teman percaya bahawa orang yg cemerlang dalam kerjaya mahupun kehidupannya merupakan mereka yang memiliki cara pengurusan yg terbaik..meskipun hanya ingin pulang ke kampung halaman sahaja kita perlu membuat perancangan dari segi masa, kewangan, keselamatan dan sebagainya demi memastikan perjalanan kita selamat pergi dan balik.

Duduk kat rumah cuti kali ni seperti biasa tiada ape yg menariknya...kerana teman dok tanam anggur je..belajar kete pon seminggu sekali je..so, inilah padahnya cuti lama sangat..Teman pernah terfikir camne nak buat duit, nak hasilkan duit dalam masa terdekat. Teman juga sibuk mengira accounts teman~ berapa byk saving yg ade, hutang lagi..Dari apa yg teman analisis, simpanan yeman tdk mencukupi untuk melangsaikan hutang teman MELAINKAN teman bekerja...nak kerja tuk mase cuti ni mmg x dapat lah sebab tak cukup masa, lagipun orang x amek budak cuti sem kat kg ni..Rancangan teman untuk solve problem ni ialah bekerja sambl belajar sem depan..teman akan cuba cari kerja tak kesahlah ape pon asalkan sesuai dan mampu teman lakukan.

Dari segi study lak, teman rasa nak nak buat anjakan paradigma. Ini masih teman pikirkan tentang strategi terbaik dari segi teknikal dan tektikal bagi memastikan teman boleh capai target teman..

Ada saja yang cemburu kalau teman tengah syok blogging..apelagi kalau bukan MASA.
Nampaknya lain kali sajalah teman kabo pada kome ye ttg future plan teman ni..
Jumpe lagi yerr!

No comments:

Post a Comment